Beni sevmesini nasıl sağlarım

15.03.2020 15:25:06

Merhaba biraz uzun olcak galiba sonuna kadar okursanız sevinirim. geçen dönemin sonununa doğru (12.sınıfım ) okuluma yeni bir çocuk geldi ve ben bu çocugu geldıgınden beri çok begenıyorum ve hoşlanıyorum gördugumde kalbım hızlı hızlı atıyor falan . ben bu çocuga bır sekılde yazdım ve konusmaya başaldık çocuk ilk başlarda ciddi manada çok soğuktu yavaş yavaş aramız iyi olmaya başaladı .ben benden hoşlandıgını dusunmustum hatta . 2 gun önce buna 9lardan bi kız yazmış seni seviyorum falan dıye çocukta bunu bana anlattı bende galıba aşırı tepki gösterdim benim ondan hoşlandıgımı falan anladı sonra ben kızla konusmayı kesmesını ıstedım oda merak etme zaten sevgılı ıstemıyorum dedı bundan sonra bır kızla anca kanka olurum dedi . acaba benım tepkıme karsımı böyle bır sey dedı ne yapcam hiç bilmiyorum

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim
Bu Soruna Üretilen Çözümler

Kendin ol dogal davran ve seni sevmesini bekle kendin olmadan baska davranislar sergileyip baska bir insan olma cunku bir yerde mtlaka patlak verir ve tasidigin yuk seni ezer kendine bunu yapma sen kendini sev ve kendin ol mutluluklar

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Evet, büyük ihtimalle kıskançlık yapıp böyle bir tepki vermiş. Sınav senende olduğunuz için akışına bırak ve arkadaş kalın derim. Sonradan belki bir şeyler olur. Bilemezsin ama şimdilik arkadaş kalmanız en iyisi. Bende plotoniklik yaşadım ve bazı hatalar yaptığım için sonu kötü bitti...

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Birinin seni sevmesi için önce kendini sevmen gerekir. Kendine güven ve neler başarabileceğini gör. Erkekler ne kadar kadın avcısı gibi görünsede aslında gerçekten onların yanında duracak ve kendilerini adayacakları kişiyi ararlar. Atılgan ve kolay lokma olma. Yanında ol ama seni elde edemeyeceğini hissettir. Sen onun peşinden koşma, o senin peşinden koşsun.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Uzaktan sevmeyi bende yaşadım platonik takılmak her insanın harcı değildir şunu söylemeliyim ki eğer senin için doğru kişi değilse hayatına girmesine izin verme üzülen sen oluyorsun çünkü sevip bağlanan taraf sensin eğer çok istiyorum diyorsan şansını dene ve konuş onunla hayat kısa..

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Kıskançlık yaptığından hoşlandığını anlamıştır büyük ihtimal istemediği içinde kanka olurum sadece demiş alttan mesaj vermiş anlayacağın. Arkadaşlık kurmaya devam et zaten son senen bu kadarda kasma

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Açık bir şekilde konuşmazsan hem senin duygularından haberi olmadığı için hemde ilişki düşünmediğini söylediği için baya uzun bir süreç olabilir en mantıklısı gidip ben senden hoşlanıyorum haberin olsun diyerek fazla üstüne gitmemek çünkü sen açıkça söylediğinde o ne zaman yalnız kalsa canı sıkılsa morali bozulsa sen aklına geleceksin acaba olur muyuz diye düşünmeye başlayarak sana karşı içinde bir şeyler uyanacak

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Kimseye kendini zorla sevdirmeye çalışmamalısın seni sen olduğun için kabul etmeli ve seni sen olduğun için sevmeliler düşüncekerinle tavırlarınla hareketlerinle kabullenmeliler seni. Cesareti toplamalı ve duygularını açıkça dile getirnelisin

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Böyle konularda niyetini açıkça belli etmelisin, ancak hayatında olan hiç bı kızla ilişkisine karışmamalısın sevgili olmadan böyle çok tepki göstermen hoş olmayabilir çocuk senle hala aynı samimiyette konuşup sana da kanka vs gibi şeylerden demiyorsa sıkıntı yok hala şans vardır demek ancak şunu unutma ki kimsenin seni sevmesini sağlamaya çalışma seni sen olduğun için sevsinler

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Son 24 Saat İçinde Başlıklara En Çok Yanıt Veren Anonimlerle Konuş