Bir insan sevdiğini söyleyip nasıl gidebilir . Yada geri döner mi

13.06.2020 16:28:02

Birlikte geçirdiğimiz 3 -4 yıl bana olan duyguları beni sevmesi bile o kadar samimi içten di ki . Taaa ki son 2 haftaya kadar hep olumsuz umutsuz bakmasi sürekli git güller . Çok çabaladım her ne dersen tmm dedim yalnız o kafaya koymuş bizden olmaz ben sana yar olmam ,aile sıkıntısı,bizim sıkıntılarımiz kaldıramıyorum dedi . Bir yanım seviyor geri dönecek diyor diğer yanım ya gelmezse gerçekten öyleyse diyor . Ne hayatıma bakabiliyorum ne unutabiliyorum. Bizi tanıyan herkesin bizim ne kadar aşık olduğumuzu biliyor. Ayrılırken bile sevdiğini söylemesi beni mahvetti bı insan bırakmak istese neden soğuk yapar ki yada neden ayrılmaz ki . Ben bitirdim o da benden iki saat önce arkadaşına beni beklemesin bizden olmaz demiş . Bu kafa ile karşıma geçen bı insan neden ben senin neyinim die sorduğumda sevdiğimsin der ki

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim
Bu Soruna Üretilen Çözümler

tamamıyla yaşanmışlıklar üstüne konusuyorum ayrılırkende senii çok seviyorum demiş belliki sıkıntılrı var bi süre sıkma onu yada artık senden sıkılmıştır ve bahanesidir sen seviyosan ve olcağına inanıyosan bırakma derim

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Ben sana bişey söyliyim mi insanı hastalık bitirmez bu derin düşünceler bitirir.Benim de o kadar çok acabalarım var ki say say bitmez.Dostum beni dinle vallahi hiçbir faydası yok bu kadar düşünmenin kendine zarar veriyosun.Kendine şu soruyu sor sen olsan böyle bir şey ne olursa olsun yapar mıydın?eğer yapabilirdim diyosan bunları sorgulamaya ve düşünmeye devam et eğer yapmazdım diyosanda yoluna devam etmeye çalış

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Açıkçası söylemem gerekirse bende senin olayına benzer durum yaşadım fakat inanılmaz hata yaptığımı anladım çünkü hep cepte göründüm ne zaman arasa okey dedim..seni arada yoklayıp kayboluyor sen de kafayı yiyorsun düşünmekten aman diyim dua et ve şükret bu insandan kurtulduğun için canim

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Gordügüm sikinti su her ne derse tamam diyip yapmissin. Bunu ben de cok yasadim her seyine evet tamam dedim sonra ne oldu biliyor musun ? Kotu davranmaya basladi haksiz oldugu konularda bile hakliymis gibi uste cikip ozur dilemesini bilmedi. Haksiz oldugu konuda kendi ayrildi ve yine ben gittim. Her gidisimde daha kotu oldu oyle fedakarliklar oyle kendimden odun verdim ki. Asla olmaz dedigim seylere evet olur dedim. Sirf iliski bitmesin diye ve suan hala birlikteyiz. Hala olmaz dediklerimi yaptirtmaya calisiyor ve uste cikiyor. Tartisiyoruz ve surekli ayrilige getiriyor yani beni duygularimla tehdit ediyor. Zamaninda biz de severek ayrilmistik ama yine giden ben olmustum. O yuzden demem o ki birak lutfen birak ! Sen mutsuz olacaksin sen uzuleceksin. Biliyorum cok aci cekiyorsun biliyorum icin icini yiyor bu aci belki 1 ay belki 5 ay belki 1 yil surecek ama eninde sonunda bitecek. Lutfen kendini dusun bir kez olsun sen bencil ol guzel insan.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

böyle yapmasının altında küçük bir ihtimal bambaşka bir sebep de olabilir. ama eğer gerçekten severek ayrıldıysa bir süre sonra yokluğunu hissedecektir. bu sürenin ne kadar olduğunu bilemeyiz ama sana düşen şey bu süre içinde güçlenmek ve bunları hak etmediğini hayatına devam ederek kanıtlamak. ama acılarından da kaçmaman gerekiyoe çünkü kaçarsan kovalarlar. önce paşa paşa acını çekeceksin hayatın gerçeği bu... sonra da her zamankinden daha güçlü olarak, onu unutmuş olarak hayatına devam edeceksin. zaman her şeyin ilacıdır unutma. insanlar ölüm acısını bile atlatırken sen bunu mu atlatamayacaksın? kendine güven, kendini sev ve hayatını yaşamaya bak. o pişman olup seni aramak için geri döndüğünde seni çoktan güçlenmiş, değişmiş ve hayatına devam etmiş olarak görsün.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

kafası karışık olabilir çoğumuz bunları yaşayabiliyor zaman tanıyın birbirinize asla umutsuz olma seviyorum demiş sonuçta sadece zaman verin seviyorsa dönecektir pozitif kal

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

öyle derler herşeyimsin derler canımsın derler ama öyle hiç beklenmedik bir yerde bırakırlar ki neye uğradığını şaşırırsın belli ki bir sorunu var bırak kafasını toplasın zaten o duyguyu hissetmiş ise seni sevdiğine inanıyor isen sana gelecektir sen de bu süre zarfında hayatında olduğu zaman artı ve eksisiyle herşeyi düşün sen de kafanı dinle o illaki sana ulaşacaktır kafası bozulmuştur bi anlık birşeye bozulmuştur nazı sana geçmiştir kendi haline bırak illaki değer vermiştir sana okadar yaşanmışlık var ama olumlu olumsuz herşeye hazırlıklı ol erkekler çok farklı kafaya sahiptir tek lafı ile göklere çıkarırken tek harf ile yerlebir ederler yanlız değilsin sana destek olmak için biz de varız

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Sponsorumuz: İnstagram Ucuz Takipçi