Biraz imkansız bir mevzu sanırım...

05.11.2020 14:30:53

Merhaba arkadaşlar ben bu yıl üniversite sınavına giricem hayatım biraz karmaşık ve zor uzun süredir bir ilişkim yok ve daha önceden sadece görmüş oldugum bir çocuktan çok hoşlanıyorum ama hiç konuşma fırsatımız olmadı onun bir arkadaşı var ve beni hiç ama hiç sevmiyorlar onun için çocuğa yazamıyorum konuşamiyorum sadece snapchat hesabim var oradan ekledim oda beni ekledi snapleşiyoruz ama toplu streak atiyoruz birbirimize ona yazarsam reddedilirim ve o arkadaşlarına söyler de kötü hissederim diye yazamıyorum bana yazmasını benimle konuşmasını nasil saglarim (daha onceden sarki onerin diye bir streak atmıştım ama umursamadi) birisine cidden ihtiyacım var ama ona yazarım ve beni reddederse bunun altından kalkamayabilirim diye korkuyorum

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim
Bu Soruna Üretilen Çözümler

Bence duygularını söyleyebilirsin ya da duygularını demeyeyim de konuşmak, onu tanımak istediğini söyleyebilirsin. Bunla dalga geçecek ya da arkadaşlarıyla beraber gülecek bir karakterdeyse zaten seni hak etmiyor demektir ve sen de bu yoldan kısa zamanda dönmüş olursun zamanını onu bekleyerek geçirmezsin.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Ona ulaşabilecegin uygulamadan içinden ne geliyorsa yaz her şeyi uzun uzun. Eğer şımarık kendini beğenmiş bir tipse sakın kendini üzme. Neyse yazdıktan sonra gözlerini kapat ve düşün eğer bunlar gercek hislerin ise gönder gitsin.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Bir yasanmıslık olmadıgı icin kendini şanslı sayıp cevrende baska insanlara bakmalısın bence ona mecbur degilsin sonucta seni isteyeceğinden gerçekten emin olacağın insanları aramalısın

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Bence unutmak en iyisi kendine acı çektirme belki böylesi daha iyidir imkansız diye birşey yoktur seviyorsan peşinden git ama uzuleceksin bence bosver bak ben düşünüyorum da ne oluyor

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Hiçbir zaman imkansız diye bir şey yoktur. Yerinde olsam açılırdım. En fazla ne olabilir ki? Arkadaşlarına anlatır belki seninle dalga geçerler ama en azından denemiş olursun. Bir şeylerin içinde kalması yerine rezil olmak daha iyi diye düşünüyorum. Yapmadığın için pişman olacağına yaptığın için pişman ol hayat çok kısa. En fazla birkaç yıl dalga geçer unutulursun.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

imkansiz diye bir şey yok lutfen oyle dusunme benımde senın gıbı plotonık oldugum bır cocuk var bız konusuyoruz ama senın yasadıgından daha fazla imkansiza yakın benımkısı cunku onunla çok sorun yasadım ve reddedilcegimden eminim ama sen oyle degılsın kımseyle konusmadan gorusmeden sana karsı nasıl davranış sergileyecegını bılemezsın ben konustugum için olmıcagını bılıyorum ama sen hic konusmamıssın bıle bu en buyuk avantajın bence:) eger senın durumunda olsaydım konusmaya calısırdım keske senın durumunda olabılsem su an cunku iki yıldır cok sevıyorum onu ve onun cevresını falan umursama olmazsa olmaz tamam ama denemeye deger cabalamalısın bence ve bı tavsıye ınstagramdan takıp falan at cunku snapchatte arkadaslarımı bıle tanıyamıyorum bazen hem kolay bır adım atmıs olursun bıraz kendı dertlerımıde yazmışım kusura bakma :) umarım en iyiisi olur senın ıcın

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Sponsorumuz: takipçi satın al
tiktok jeton hilesi - mmorpg oyunlar - connect tv play - netblu apk - tv apk - tiktok jeton hilesi - cs 1.5 indir - tiktok hile - yabancı şarkılar dinle - connect tv play