Bu durumdan kurtulmam için ne yapmam gerekiyor ?

11.02.2022 17:45:25

Selam arkadaşlar ben 20 yaşında genç bir kızım size yaşadığım sıkıntılı şeylerden bahsedip akıl almak istiyorum çünkü intihar sonu olucak Bundan birkaç sene önce arkadaş grubunda konuşulan bir muhabbet yüzünden bende okb yani takıntı rahatsızlığı çıktı konuda eşcinsellik asla öyle bir eyilimim olmadı sadece o ortamda konuşulan muhabbet sonrası takıntı oldu ya bende öyle olursam diye aşurı korkuyorum Erkek arkadaşı la ilişki yaşadım duygusal olarakda cinsel olarakda karşı cins erkekler daha ilgimi çekiyor Ama sürekli bu gibi şeyler beni rahatsız ediyor bu gece rüyamda aşırı iğrenç birşey gördüm eşcnsellikle ilgili kendimi sorgular oldum kadınlarda hiç bir şekilde birşey yok farkındayım ama o gördüğüm iğrenç rüyayı hatırladıkça kendimi sorguluyorum lez miyim başka birşey miyim diye ne yapmam gerekiyor psikoloğa gittim okbsin dedi antidepresan verdi mesela erkeklerle olduğum zaman bu olmuyor kafamdan silip atamıyorum şu olayı ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin lez olmak istemiyorum ve midem bulanıyor ama bu tür düşğnceler beni aşırı rahatsız ediyor ve gördüğüm rüya bende birşey mi var diye sorgulatıyor ne yapmam lazım lütfen yardım lütfen

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim
Bu Soruna Üretilen Çözümler

Kimse sana senin istemediğin bir şey yaptıramaz cinsel tercihlerimizde kimseyi ilgilendirmez sen ne yaşadın bilemem ama korkunla yüzleş bence o anı yaşa hayalinde söylemek istediklerini söyle yapmak istediklerini yap ve kafanda o durumu çöz beynimiz çözemediğimiz olayları sürekli tekrar ediyor çünkü bu da takıntıya neden oluyor alalh korusun daha büyük hastalıklara durumu yaşa sonra kafanda çöz lütfen ve korkma korkacak bir şey olmadığını kendine kanıtla

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

öncelikle bu tarz kafa karışıklıklarını herkes yaşayabilir bu kendinden iğrenmebi gerektirecek bi durum değil. hepimiz insanız bazı konularda kafamız karışabilir, farkına varmadığımız merak duygumuz bilinçaltımıza işleyip istemediğimiz şeyleri düşündürebilir. ama lütfen kendinden iğrenme ve korkma bunda çekinilecek bişey yok. lez olmak zorunda da değilsin her iki cinse de ilgi duyan biseksüel bi birey de olabilirsin. ama bu da olmak zorunda değil dediğim gibi zihnimizin arada bize oyunlar oynamadı çok normal ve kadınlar gözüne hoş gelebilir ama bu cinsel anlamda ilgini çekmek zorunda oldukları anlamına gelmiyor o yüzden kafan karışmış olabilir şahsen ben lez olduğunu düşünmüyorum okuduğumdan öyle anladın muhtemelen dönemsel bi kafa karışıklığı umarım çözebilmişsinfir

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Arkadaşlar hayırlı akşamlar. Az önce yaşadığım bir olayı anlatıcam size. Evde film izleyecektim ve marketten birşeyler alayım diye aracımla evden çıktım ve o sırada kız arkadaşım arıyordu sürekli 2sokak aşağı geçtim gidiyorum ısrarla aramaya devam edince sağa çektim arabayı ve telefonu açtım. Yaklaşık bi 10dakika kadar konuştum ve sonradan bi araç yanıma geldi beyaz bi Audi sürücü alkollü ve bana tehditler yağdırmaya başladı. Şu karşı binada ben oturuyorum dedi git burdan demeye başladı. Telefonla konuştuğumu izah ettim gideceğimi söyledim. Şimdi git falan diye bağırdı ve ve kendi aracında birşeyler aramaya başladı (silah,sopa vb) şeyler hal ve hareketlerinden anlaşılan oydu. Bende tatsızlık çıkmaması için arabayı çektim ve gittim ama bu yaşanılan olayı şuan gururuma yediremiyorum aşırı sinir oldum eve gelince daha kötü oldum şuan. Aracı sağa çektiğim yer ile onun oturduğu bina arasında yaklaşık 20metre var tam dibinde de durmadım. Sizce Ne yapmalıydım yanlış mı yaptım bilemedim içim içimi yiyor.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Sen genç bir bireysin kimse sana istemediğin birşeyi yaptıramazzzzz.Bu konuyu tercih meselesi ben bunu tercih etmiyorum diğerleri de beni ilgilendirmiyor seviyesinde bi umursamazlığa ulaştırmaya çalış. Yapmak istemiyorsan yapmazsın sonuçta daha ötesi yok aklında kurup büyütme ve hep kendini mutlu etmeye mutlu olmaya çalış

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Aynısını yaşayan yakin bir arkadaşım vardı. Öncelikle eşcinselliği kafanda büyütme. Neler yaşadığını en iyi terapistin-psikiyatristin bilir ilaçlarını kullanmaya devam et. Benim de okbm var çeşitli türleri olabiliyor obsesyonların. Kendini başka şeylerle meşgul edersen daha az aklına gelebilir. Öğrenciysen derslerine yoğunlaş ya da yeni bir dil öğrenmeye çalısabilirsin. Netflix vs. izleme daha da tetikleyebilir durumunu

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Ne kadar kaçarsan bir şeyden o kadar koşmuş olursun. Sen de bu durum neden rahatsızlık hissine yol açıyor onu bulmayı dene. Hani küçükken mesela hamama gittin kadınları çıplak görünce iğrendin belki o hissiyat geliyo aklına. İlla altında bi neden olacak demiyorum ama okb demiş zaten psikoloğun takıntı yani takıntı da vesvese gibidir ne kadar büyültürsen o kadar buyur gözünde ne kadar düşünmezsen o kadar küçülür. Sen zaten kendini kontrol edebilen bir insansın zorla biriyle ilişki yaşamayacağına göre beğenmediysen zaten uzak durursun. Bu konuyu tercih meselesi ben bunu tercih etmiyorum diğerleri de beni ilgilendirmiyor seviyesinde bi umursamazlığa ulaştırmaya çalış. Yapmak istemiyorsan yapmazsın sonuçta daha ötesi yok aklında kurup büyütme olayları.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Sponsorumuz: takipçi satın al