Seks bağımlısı olmaktan nasıl kurtulurum?

07.04.2020 17:20:21

Evet arkadaşlar ben kendime böyle adlandırıyorum , sex bağımlısı kendimi durduramıyorum küçüklüğümden beri sex yapmayı aşırı seviyorum. Mastürbasyon yapmaktan yoruldum 2 gün yapmayayım diyorum rüyamda görüyorum gerçekten hastalık gibi bişey benimkisi , psikoloğa gitmeyi çok istedim ama bi yolum düşmedi sizden biraz yardim isterim :)

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim
Bu Soruna Üretilen Çözümler

senin problemin bilinç altın. önce bilinçaltındaki sorunları aşman bunların ne olduğunu tespit etmen gerekiyor. iradesizsen bunu öğretilerle aşmalısın. bir erkek forumu var kardeşim bende kullanıyorum orayı ''alfaloji''diye yaz googlea çıkar, tüm erkeklere de tavsiye ederim ayrıca açın açın okuyun orayı

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

genellikle ergenler yaptıgı sevgililerini eğlence amaçlı öpüşme felan için yaparlar ama zaman içinde bu yapılan ilişkiler sıkıcı olmaya başlar ve aniden bi soğuma gelir örneğin benim çevremdeki kızlar tamamen eğlence amaçlı kızlardı ve hep haftalık günlük eğlenirdim ve en sonunda birden soğuma geldi ve 1.5 yıldır yanlızım ve artık gerçekten sevecek birisini bekliyorum ve arıyorum. Aslında içinde varsa bırakırsın sonra hayattaki pişmanlığın oluyor

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Kendine söz geçiremiyosan biz sana nasıl geçirelim :D öncelikle yanlız kalma elinden geldiğince ve biraz din kitapları oku dine yönelirsen azaltır hatta bırakabilirsin bile dinin açamadığı kapı yok biraz ona yönel

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Her şey gibi bununda fazlası hastalık tabi ki. Bu bir ihtiyaç yapman gereken bir şey. Ama belli ki sen bunu normalinden daha fazla istiyor seviyorsun cunku kafanda cok buyuttugun bir sey muhtemelen. Bu kadar da buyutme inan o kadarda onemli bir sey değil. Kendi hakim ol azalt zamanla alisirsin. Ve mutlaka sen bir psikoloğa görün. Iyi bir şey degil bu

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Öncelikle seni uyaran şeyler izlememelisin eğer izliyorsan. Sonra aklına geldiğinde kendini başka bir şey ile oyala. Bir müzik aleti çalmayı deneyebilirsin imkanın varsa. Ya da youtubedan çizim videolarına bakıp sen de deneyebilirsin. Her şey senin elinde yurtdışında böyle bir akım başlatmışlar yanlış hatırlamıyorsam mastürbasyon yapmadan bir ay dur diye ve insanlar bunu uyguladığında daha sağlıklı düşünebilen daha mantıklı davranan insanlar olmuş ne kadar doğru bilmiyorum ama buradan yola çıkarsak kendini başka şeylerle oyaladığında kendine hakim olduğunda bir yerden sonra sana yapmamak koymaz eğer kendine hakim olmana rağmen devam edersen psikolojik destek almanı kesinlikle öneririm

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim