Sevgilimin narsist olduğunu yeni keşfediyorum..

23.02.2020 20:39:03

Uzun süreli bir ilişki içindeyim, 5 yıl olacak neredeyse.. Tabii bu ayrılık asla olmadı demek değil. (İlişkide kız olan benim bu arada) Başlarda evet fazla kavga ediyorduk, o beni dinlemiyordu, hep haklı o'ydu, ben kavgalarda ağzımı açsam suçlu oluyordum ya da yaptığım bir hatayı sürekli olarak yüzüme vuruyordu. Yaşımız küçüktü tabii şimdiye bakınca çocukluğa vuruyordum(17-18 yaşlarında iken). O zamanlar daha bi belliydi ama ben fark etmemiştim. Neredeyse 3 senedir yine kavga ediyoruz tabii ama eskisi gibi ayrıl barış hiç olmuyor. O genelde benim sinirli olduğumu sakinleşince yazmam gerektiğini söylüyor ya da hiç yazmıyor ki kavga etmeyelim, uzamasın. Haklı olduğu konularda ise onu susturabilene aşk olsun, motor gibi yani, ağzımı açamıyorum bu hala aynı.. Çok sık görüşemiyoruz bir süredir, dün falan buluştuk. Bir huyu vardır asla telefonunu elletmez, baktırmaz ama o benimkini alır oynar, mesajlarımı okur. Dün öyle bi elime aldım galerisine bakmak istedim, duymazlıkten geldi, ben de baya inatlaştım tabii en sonunda da kavga ettik. Ben de bundan sonra benimkine bakmayacaksın sen de, mesafeni koruyacaksın dedim. Sonra durdu ve kendi kendine daha eline bile alınca rahatsız oluyorum telefonu dedi ben de tepki gösterdim tabii ben ağlayınca geldi yine işte bunu da aşıcam, izleniyor gibi hissediyorum, rahatsızlığım var biliyosun falan dedi bi şekilde aldı yine gönlümü.( Biliyorum tabii rahatsız olduğunu hep yapıyordu bunu ama hep bu olay yaşanınca biz kavga ediyoruz) Daha sonra ben biraz evde yalnzken öyle bir araştırıyorum falan, hareketleri falan baya narsist belirtilerini taşıyor. Sordum narsist misin diye cevap vermedi tekrar sordum tekrar vermedi en sonunda geçmişteki bir konuşmamızı ss attım narsistim ben dediği bir konuşmayı. Neyi kanıtlamaya çalışıyorsun dedi konu kapandı. Çoğu kişi böyle biriyle ilişki yaşanmayacağını,kaçılması gerektiğini hatta tek sevdiklerinin kendileri olduğunu söylüyorlar. Yani ben sevdiğini hissediyordum, mutlu olduğunu benimleyken huzurlu olduğunu söylüyor çoğu seferinde, evet tabii var biraz onda da bi odunluk, hediye almaz, fotoğraf çekilmez benimle falan.Özel günlerde bir şey yapmaz ama ben kabullenmiştim artık fakat bunu fark edince çok yıkıldım. Bi makalede de siz onun narsist olduğunu anladığınızda kendine başka bir kurban arayacaktır gibisinden bir cümle gördüm.. Bilmiyorum kafam o kadar karışık ki, çözümü olmasa bile içimi dökmek iyi geldi, okuduysanız eğer teşekkür ederim.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim
Bu Soruna Üretilen Çözümler

Narsist insanlarla ugrasmasi gercekten cok zor.Benlikle bencilliği karıştıran ve ileriye giden hayır kelimesinden nefret eden insanlardir bunlarla ancak hayir diyerek inadına hayir diyerek mucadele edersin.Muthis psikoloji kitabında buna değinir.Okumani tavsiye ederim.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Narsist insanlar gerçekten çok toxic oluyorlar ve herkesin kaldırabileceği türden insanlar değiller. Bu yaşadıklarını bir dönem gelecek daha sık yaşayacaksın. Kişisel alanına saygı duyman gerekiyor yine de kim olursa olsun. Ama bence aranızda karşılıklı güven olsaydı böyle şeyler yaşanmazdı. Yani, eğer ona güvenmiyorsan, senin kendine olan sevgi ve saygına zarar veriyorsa bırakmanı öneririm. Acıtacak ama sonrasında mutlu olacaksın gerçekten.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Kesinlikle bu konuyla alakalı bir psikolağa gitmenizi öneririm. En sağlıklısı bu olucaktır. Bu durum hem erkek arkadaşınıza hem size hemde ilişkinize çok zarar vericektir. Her şey güzel olucak destek almak kötü bir şey asla değildir. Onunla konuşup bu durumun sizin için çok daha iyi olucağını belirtip ona açıklamalısınız.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Malesef anlattiklarindan onu natsiat kisiluk bozukluguna sahip oldugunu dusunuyorum bu durumda yapilacak en dogru sey onunla o iletisim ama anladigim kadaei ile ask ve sevgi var bu yuzden spot isigi denilen bir yontem var surekli onu kullan bu narsiatler icin disariya verdikleri imaj cok onemlidir ondan yapmasini istedigin her seyi baskalaeinin yaninda sanki oyle yapiyormus gibi anlat boylece obun davranislarinin o yone kaydigini gozlemyebilirsin ben de 2 yildir narsist bir adamlayim ve hala yasiyorum yikilmadim ayaktayim cok zor bir sinav onkarla yasamak cehennenin icinde seytan ilw ugrasmak gibi en kotusu de disardaki insankaein buju yasamayanlarin malesef sizi hic anlamanalari

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Sen onu seviyorsun o seni seviyor sevgiline narsist teşhisi koyup kuruntu yapma derim zamana bırak hersey bir şekilde kalıplaşacaktır zaten fotoğraf çekilmeye bilir bazı erkeklerin sert yapısı vardır seven her koşuluyla kabul eder senin onu sevdiğini düşünüyorum kuruntu yapma mutlu olmaya bak :)

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Onun yaptıklarını yap fikirlerine saygı duy ama hep düşünen üzülen taraf sensen eğer vazgeçmen gerekiyor maalesef o istediği gibi senin hayatına karışamaz her şey karşılıklıdır bence ayrıl

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Saygı duymalisin ama bu durum seni yıpratıyorsa vazgec çünkü zamanla herşey çok daha kotu olabilir ama seninle mutlu olduğunu düşünüyorsan eğer bu sorunları ortadan kaldırıp elinden tut

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Narsist biri olduğunu düşünüyosan onun zıttına gitme sende ayrıca telefon muhabbeti saçma telefon kişisel bi eşya kimse kimseye göstermek zorunda değil bakmasından rahatsız oluyosan sende gösterme istemediği halde bakmaya çalışman ona güvenmediğini gösterir. Sana tavsiyem şu bu ilişkinin seni yıprattığını düşünüyosan bitir çünkü sevgi herşey değil saygı yoksa güven yoksa o ilişki yürümez zaten

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Sponsorumuz: Minecraft Premium