Sözlüm Çok Değişik Davranıyor

23.12.2021 07:52:18

Öncelikle Merhaba. Ben 23 yaşında bir kızım. 1 yıllık ciddi bir ilişkim var ve bu kişi benim cinsel anlamda ilk birliktelik kurduğum  kendi aramızda yüzükler alıp sözlendiğim kişi. İlişkinin başlarında bana çok ilgili ve saygılıydı. Beni kaybetmekten çok korkuyordu. Annesiz büyüdüğü için sevgisiz zor bir çocukluk geçirmiş. Ona destek olacak kimsesi yok. Tek başına çalışıp birşeyler yapmaya çalışıyor. Benim için (50 bin TL) kredi borcuna girdi ve bana evlilik öncesi Teklonojik,Altın,Kıyafet,Kozmetik vb. hediyeler aldı. Bu yüzden beni sevdiğini düşünüyorum kimse sevmediği biri için Kredi borcuna girmez. Askere gidecekti fakat sağ bacağında sorun olduğunu öğrendi. Askerlikten muaf oldu ve ileriki yaşlarda kemik çürüdüğü için bacağından çok büyük ameliyat geçirmesi gerekiyor.  Son zamanlarda bana çok ilgisiz ve saygısız. Sürekli bilgisayarda oyun oynuyor. Beni hiç aramıyor mesaj atmıyor. Ben aradığımda oyun oynuyorum diyor bağırıyor. Benimle ilgilenmiyorsun sevmiyorsun beni dediğimde küfürler ediyor yüzüme kapatıyor bazen engelliyor. Kendini toparlasın diye 2-3 gün yazmıyorum sonra kendisi beni arıyor barışmak düzeltmek istiyor beni sevdiğini söylüyor. En fazla 2 gün sonra tekrar aynı şekilde kavga ediyoruz. Neden böyle değişik davrandığını soruyorum bi öylesin bi böylesin diyorum. İleride bacağım yüzünden çalışamazsam bize kim bakar kim yardım eder diyor. Evlenmedn bir hata yaptık hayatını mahfettim bilseydim bacağımda sorun olduğunu seninle hiç birlikte olmazdım diyor abartıyor

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim
Bu Soruna Üretilen Çözümler

sen yanında olduğunu hayatta her an her şeyin olabildiğini herkesin engelli adayı olduğunu tedavisi olan bir şey için kendini bu kadar yipratmamasini ve onu bacağı için değil kalbi için sevdiğini hatırlat belki biraz toparlar

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Onun tarafından bakmalısın. Her ne kadar şuan hayat tox pembe gelsede ilerde çok fazla zorlanacaksınız sen belkide sıkılacaksın. Belkide şeytan girecek aklına ve gerçekten onu istemeyeceksin. Bacağı cinsel iktidarsızlık veya tamamen engele sebep olabilir. Bunu yaşayamayınca aldatma eğilimin olacak. Sen şuan üzerinden bakabilirsin ama uzun vadede bu senin içinzaraelı bir durum ve sözlün bunun farkında açıkça söylemiş onun pişmanloğo seninle birlikte oluğ seni yakması. Ama bunu asla yandım olarak düşünme. Çünkü seninle kızlığın için evlenecek biriyle olmaktansa bekar öl daha iyi. Hayatınıza sizi anlayan eleştirmeyen insanlar alın. Sözlünüz için çok üzüldüm çok zor bir durum. Belli ki psikolojisi bozulmuş bu kadar oyyn oynamakta bir rahatsızlık zaten. Öncelikle ona psikolojik destek için yardımcı olmanız gerekiyor ve yanında olmanız gerekiyor. Tabikide kaderinizde ne varsa onu yaşayacaksınız ama eğer onunla olmak istiyorsanız sonuna kadar ve by duruma rağmen bunu ona hissettirin ve bir yanlış yapmayın çünkü onun üzüntüsü bacağına çok ağır etki edebilir ve komple kendisine de .

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Onun da yaşadığı şey tabii ki çok zor bir durum. Ama sen onun yanında olduğunu hissetrirmeye,alttan almaya, onunla düzgünce konuşmaya devam etmene rağmen sana davranışları değişmiyorsa devam etmenin de anlamı yok bence. Tabii ki dediğim gibi zor bir durum ama bir kişinin yaşadığı bir olaydan ötürü diğer insanlara bu denli kötü davranmasi kabul edilemez. Devam ederse eğer onu karşına alıp düzgünce konuşmayı deneyebilirsin. Düzelmezse de,kimse kimsenin stres topu değil unutma.

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Sözlünün yaşadığı durum gerçekten zor ilerde sakat kalabileceğini düşünmek bile insana acı veriyor.Evet seni seviyor ama bu durum onun psikolojisini bi hayli yıpratmış ama bu gidişle seni de yıpratacak gibi görünüyor.Bir süre alttan almaya çalış ama yapamıyorum daha fazla dayanamıyorum veya hislerimi kaybettim diyorsan ayrılman doğru olur yok seviyorum ayrılmak istemiyorum diyorsan da durumunu anlayışla karşıla ve yanında ol

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Büyütüyor demissin de buyutulmeyecek bir mesele değil ki sapasağlam bi insanın ileride sakat olabileceğini düşünmesi çok zor zaten yaşasa travma olabilecek bi durum korkmuş belli ki bir de bacaksız haliyle kendini senin yanına yakistirmiyordur falan böyle aklında kura kura delirtir insanı tabi tüm bunlar yine de küfür etmelerini haklı kılmaz belirsizlik insanı çok yoran bir şey bu bacağı hakkındaki sorunu ve tedavinin ne olacağını ne zaman olacağını netlestirirseniz olaya daha mantıklı bakacağını düşünüyorum şu an duygusal bakıyor ve düşünmemek için saçma sapan oyunlarla vs vakit öldürüyor sen yanında olduğunu hayatta her an her şeyin olabildiğini herkesin engelli adayı olduğunu tedavisi olan bir şey için kendini bu kadar yipratmamasini ve onu bacağı için değil kalbi için sevdiğini hatırlat belki biraz toparlar

Mesaj Gönder (Çevrimdışı) Anonim

Sponsorumuz: takipçi satın al